خبرهای داغ:
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین؛
شهبازی عنوان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد مسافر جابه جا شده با اتوبوس ۱۵ درصد و سواری کرایه ۷ درصد افزایش داشته و تعداد مسافران ناوگان مینی بوس نیز با کاهش ۲۳ درصدی مواجه بوده است.
کد خبر: ۹۵۴۷۰۶۲
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

 

قزوین_ احسان شهبازی در گفتگو با بسیج بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۶۸ هزار و ۷۳۰ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی این استان جابه جا شده است که از این تعداد ۳۵۶ هزار و ۷۴۸ نفر مربوط به مسافران اتوبوس، ۴۷۴ هزار و ۷۵۰ نفر مینی بوس و ۱۳۷ هزار و ۲۳۲ نفر مسافر سواری کرایه بوده اند.

وی اضافه کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد مسافر جابه جا شده با اتوبوس ۱۵ درصد و سواری کرایه ۷ درصد افزایش داشته و تعداد مسافران ناوگان مینی بوس نیز با کاهش ۲۳ درصدی مواجه بوده است.

شهبازی ادامه داد:حمل و نقل این تعداد مسافر در قالب ۱۰۶ هزار و ۸۱۷ سفر انجام شده است.

وی گفت: در طی این مدت به ۲۳ تخلف شرکت ها، رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل مسافر در کمیسیون های حمل و نقل رسیدگی و برای آنها رای صادر شد.

به گفته شهبازی علاوه بر تخلفاتی که از طریق ناظران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و گشت های حمل و نقل مورد بررسی قرار می‌گیرند، امکان انعکاس تخلفات از طریق تماس با سامانه‌ ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها نیز فراهم است. 

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه امکان خرید بلیت سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی، هم به صورت اینترنتی و هم حضوری فراهم است، افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری از ۹۶۸ هزار و ۷۳۰ بلیت فروخته شده، ۹ هزار و ۳۳۷ مورد از آنها اینترنتی بوده که این میزان فروش در مقایسه با سال گذشته ۳۱ درصد رشد داشته است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها